Kers.DRS

Re: Odp: Kers.DRS

13 lata 7 miesiąc temu
#3491
tak jak jest, jest dobrze kers i drs to juz za duzo zabawy jak na te tory..

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Kers.DRS

13 lata 6 miesiąc temu
#3566
Dobry pomysł!

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Kers.DRS

13 lata 6 miesiąc temu
#3570
Moim zdaniem to zly pomysl niektorzy gracze co tu sie wypowiadali ciezko maja z czasmi. Na torze nie beda szybsi od innych bo inni tez by to uzywali wiec niewiem po co wam to ?? Nie musicie przeciez nikogo wyprzedzac na torze :)

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Kers.DRS

13 lata 6 miesiąc temu
#3571
moim zdaniem to by zwiększyło adrenaline ponieważ trzeba by było operować dodatkowymi 2 klawiszami. Może też pokazać umiejętności zawodników... Ja jestem za

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Kers.DRS

13 lata 6 miesiąc temu
#3572
umiejetnisci tto nie sadze,kazdy po paru kolkach by nauczyl sie tego i przyzwyczail :) adrenalina tez nie zabardzo bo bysci widzieli ze czolwka i tak zostanie ta sama bo tez oni by to mieli a to ze 2 klawisze wiecej to by innym ciezko bylo :D

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Kers.DRS

13 lata 6 miesiąc temu
#3573
wiecie co,może najpierw próbujmy zrobić wersję 3D,potem dopiero poprawki.
Chcecie mieć szybciej 3D?

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Kers.DRS

13 lata 6 miesiąc temu - 13 lata 6 miesiąc temu
#3575
zdecydowanie nie dla kersu i drs!! wlasnie najpierw zrobcie 3D a dopiero potem mozna zaczac sie bawic ;)
Ostatnia13 lata 6 miesiąc temu edycja: veteran91 od.

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Kers.DRS

13 lata 6 miesiąc temu
#3576
Extra by było przed 3d ale jak chcecie jak bedzię to ustawienie

A sierodkowy palec

z wskazujący

tak najlepsze chyba ulozenie reki by bylo

A i by trzeba było proste powiekszyc

Please Zaloguj to join the conversation.

Czas generowania strony: 1.006 s.
Zasilane przez Forum Kunena