14 sezon - zmiany
- STACHU32
-
Autor
- Wylogowany
- Użytkownik
-
- Posty: 926
Re: Odp: 14 sezon - zmiany
12 lata 1 miesiąc temumpluta2 napisał: Ja bym zrobił jeszcze zasadę parku zamkniętego po kwalifikacjach. Chodzi o to żeby nie dokonywać po kwalach żadnych zmian w ustawieniach bolidu.
aktualnie za większe zmiany w bolidzie teoretycznie traci się kasę
z tego co mi wiadomo minimalnych zmian można w f1 dokonać
osobiście jestem za utrzymaniem możliwości zmian w bolidzie
ale jeżeli większość będzie na totalnie zamknietym parkiem to wchodze w to
"""Od momentu rozpoczęcia sesji kwalifikacyjnej w sobotę do startu okrążenia rozgrzewkowego w niedzielę wszystkie samochody objęte są przepisami parku zamkniętego. To oznacza, że mechanicy mogą wykonywać jedynie ściśle objęte regulaminem prace, takie jak: dotankowanie paliwa (tylko w czasie dwóch pierwszych części sesji kwalifikacyjnej), wymiana świec zapłonowych i akumulatora, czyszczenie, odpowietrzenie hamulców, spuszczenie oleju z silnika, uzupełnienie płynów i gazów, zmiana ustawień przedniego skrzydła czy usunięcie uszkodzeń powypadkowych. Inne czynności obsługowe mogą pociągnąć za sobą karę nakładaną przez sędziów."""
Please Zaloguj to join the conversation.
- AoW
-
- Wylogowany
- Admin
-
- Posty: 1219
Re: Odp: 14 sezon - zmiany
12 lata 1 miesiąc temuRojek napisał: Ja mam jedną małą propozycje dotyczącą hamulców.
Aktualnie przy mocniejszym bolidzie potrzebne mocniejsze hamulce a przez to siła hamowania jest zamocna dla niektórych.
W takim razie proponowałbym takie coś.
Zamiast Hamulce rozdzielić to na następujące części:
Siła hamowania
oraz stabilność hamowania jako że byłby to rozłam części Hamulce to koszty tych dwóch były by o połowe mniejsze.
P.S. Pomysł napisany na szybko zawsze mogę doprecyzować co mam na myśli.
problem w implementacji tego pomyslu we flashu.
zgadzam sie ze wszystkim ale bolid bym zostawil lepsza konkurencja lepiej sie jezdzi takto kazdy full silnik i koniec to bez sensu a teraz to i to dobre
zmiana w kosztach upgradu bolidu ma na celu zmniejszenie wystepowania sytuaji o ktorej piszesz (bedzie w kazdym razie ona bardziej kosztowna)
przy zmianach w upgradach podczas kwali i wys jest strata 30%. Mozna oczywiscie w ogole wylaczyc upgr/down na wyscig - pomysl ciekawyJa bym zrobił jeszcze zasadę parku zamkniętego po kwalifikacjach. Chodzi o to żeby nie dokonywać po kwalach żadnych zmian w ustawieniach bolidu.
The following user(s) said Thank You: mpluta2
Please Zaloguj to join the conversation.
- M_Pablo
-
- Wylogowany
- Użytkownik
-
- Posty: 516
Re: Odp: 14 sezon - zmiany
12 lata 1 miesiąc temuRojek napisał: Ja mam jedną małą propozycje dotyczącą hamulców.
Aktualnie przy mocniejszym bolidzie potrzebne mocniejsze hamulce a przez to siła hamowania jest zamocna dla niektórych.
W takim razie proponowałbym takie coś.
Zamiast Hamulce rozdzielić to na następujące części:
Siła hamowania
oraz stabilność hamowania jako że byłby to rozłam części Hamulce to koszty tych dwóch były by o połowe mniejsze.
P.S. Pomysł napisany na szybko zawsze mogę doprecyzować co mam na myśli.
Szczerze mówiąc to jeszcze nigdy nie spotkałem się z tym żeby hamulec był za mocny albo za słaby


mpluta2 napisał: Ja bym zrobił jeszcze zasadę parku zamkniętego po kwalifikacjach. Chodzi o to żeby nie dokonywać po kwalach żadnych zmian w ustawieniach bolidu.
Możecie mi wierzyć albo nie, ale wczoraj wpadłem na IDENTYCZNY pomysł jak coś tam na kompie robiłem. Także jeśli o mnie chodzi to jestem na wielkie tak

---
Jeszcze wracając do kwestii premii za kółka - myślał ktoś o tym, co kiedyś proponowałem? Aby za każde 100 przejechanych okrążeń zawodnik dostawał przykładowo 100.000 premii? Wtedy każdy byłby kowalem swojego losu i miałby tyle pieniędzy, na ile sobie zapracował. Oczywiście to tylko przykład z tym, że każde 100 kółek to 100.000, ale gdyby tak ustawić górną granicę na przykładowo 500.000 to też z tych premii by jakichś super kokosów nie było i aż takich różnic by przez to nie było. No i przy okazji odzwierciedlałoby trochę rzeczywistość - im więcej jeździsz, tym więcej danych nt. bolidu uzyskujesz przez co możesz go jakoś tam lepiej rozwijać (otrzymując kasę na Maxie).
Please Zaloguj to join the conversation.
- Anansi
-
- Wylogowany
- Użytkownik
-
- Posty: 208
Re: Odp: 14 sezon - zmiany
12 lata 1 miesiąc temu - 12 lata 1 miesiąc temu
No to teraz ja 
Najlepszym wyjsciem z sytuacji (kasa,premie, itd.) jest zrezygnowanie calokowicie z kasy. Wtedy wszelkie dyskusje na temat premi i wszelkich profitow w momencie ustaja. Kwestia zostaje ustalenie ilosci leveli bolidu przed kazdym torem i nawet bolid, przy tym zalozeniu, moze zostac bez zmian. Wszyscy maja rowne szanse, ta sama ilosc leveli bolidu do rozdysponowania... - jest sprawiedliwie
A teraz wyjdzmy ze swiata basni, bo wiem ze ta opcja odpada, i zejdzmy na ziemie. A zatem:
KASA ZA KOLKA:
Propozycja Stacha wprowadzi niepotrzebne zamieszanie - tak jak pisal M_Pablo:
1. Ale to nie zmienia faktu, że słabszym graczom zabierze się możliwość bycia lepszym dzięki temu, że jeżdżą Tylko teraz pytanie - co by się działo z premiami, które wygrał ktoś, kto ich wygrać nie może? Dajmy na to osiągnąłem limit 1.000.000 premii i na następnym torze mam najwięcej kółek - ten milion przepada, czy dostaje go drugi w klasyfikacji (zakładając, że nie osiągnął limitu)? No i kolejne pytanie - jeśli do limitu brakuje mu 500.000 a dostaje za kółka 1.000.000... to co z pozostałymi 500.000 się dzieje? Giną? Jeśli giną... to nadal najwięcej jeżdżący może "zabierać ten milion" i utrudniać grę innym. Z kolei jeśli nie giną... to ma je dostawać nie ten najlepszy? Dziwne - pod koniec sezonu mogło by dojść do tego, że kasę wygrywa 10 zawodnik w ilości kółek na torze
Moja propozycja jest bardzo prosta
Placic kazdemu za kazde przejechane kolko w treningu (za kwalifikacje dostajemy przeciez kase, w zaleznosci od zajetego miejsca) np. 1000 , 500 czy 300$ - w zaleznosci jak ustalimy premie za kwalifikacje, wyscig, i sektory:) - jednak nie wiecej niz pierwszym np. 10 -15 zawodnikom - a moze jednak wszystkim; powinno to zmotywowalc userow do jazdy w treningu. Lenie dostana tyle ile wyjezdza
Kasa na start sezonu
Jestem za tym zeby byla jak najwieksza ( w granicach rozsadku oczywiscie) i rozna dla kazdej ligi nawet jeszcze bardziej niz teraz. Argumenty M_Pablo sa moim zdaniem zupelnie nie trafione, zwlaszcza jezeli chodzi o 1 lige. To tutaj wlasnie bolid powinien byc jak najszybszy i jak najlepszy. To tu gracze musza sie wykazac umiejetnoscia ustawienia bolidu (np. poprzez jego testowanie) zwlaszcza teraz gdy "grzebanie w bolidzie" po treningu kosztuje.
Szybszym bolidem trudniej sie jezdzi - logiczne, tak Pablo, dlatego 2 liga musi miec bolid slabszy i wolniejszy, a 3 liga jeszcze slabszy, natomiast 1-ligowcy musza miec bolid full - kto jak nie oni ..??
Dlatego zdziwil mnie nieco bolid na 13 sezon, bo zamiast byc coraz szybszy mielismy czolg
Myslalem, ze zmiana pojdzie w druga strone, tj. szybszego przyspieszenia, ale o bolidzie zaraz. 
BOLID
Jezeli kasa na start sezonu bedzie odpowiednia, zmiany w bolidzie nie sa tak bardzo konieczne, aczkolwiek..
Osobiscie chcialbym aby maksymalna predkosc bolidu osiagana byla przy ustawieniu na 10 - silnika, skrzyni i elektroniki. Obecnie elektronika istnieje do 8 poziomu, potem nie ma znaczenia, a powinna moim zdaniem. Wiec albo mozna dotychczasowe 8 poziomow podzielic na 10 (wtedy na elektro 10, silnik 10 uzyskamy to co teraz 8/10) albo zrobic, zeby na 9 i 10 levelu poprawiala predkosc czy przyspieszenie.
Zmiana oplat za upgrady wydaje sie byc dobrym pomyslem, ale pewnie praktyka to skoryguje.
Premia za wyscig, kwalifikacje, sektory...
Coz, wiele razy bylem 4 w kwalifikacjach i faktycznie dziwne bylo, ze za to miejsce jest tyle kasy co za 10. Inna sprawa jest, ze nie motywuje to do walki o wyzsze pozycje, motywacja jest jedynie te -2,5 sek. straty za kazde miejsce, ale juz nie kasa; to samo jest w wyscigu - jak wiem ze nie bede 1 - 3 to najwazniejsze nie wypasc poza 10.
Moim zdaniem najbardziej powinny byc premiowane miejsca 1 - 6, potem 7 - 10, 11-20 - oczywiscie w kwalifikacjach jak i wyscigu.
Premia za sektory ma sens na pierwszym torze, a napewno powinna byc mniejsza.
Ekipy
Aow napisal:
Nad ekipami wciaz mysle i kombinuje. Nie sprawdzalem aktualnie ile graczy 1 ligi zdecydowalo sie zatrudnic lepszego manago, ale wydaje mi sie, ze niewielu. Nie wiem czemu - robilem swojego czasu obliczenia i jest to wysoce oplacalne. Oczywiscie kosztem upgradu przed pierwszym wyscigiem.
Ja tez liczylem i z mojego punktu bylo to zupelnie nieoplacalne, malo tego, w niektorych przypadkach bym tracil wiecej niz zyskal. Przeliczylem to dosyc skrupulatnie. Opalca sie to osobom z top 3, gora top 5, ktore przede wszystkim dobrze jezdza wyscigi.
Uff.. to narazie tyle
Dziekuje

Najlepszym wyjsciem z sytuacji (kasa,premie, itd.) jest zrezygnowanie calokowicie z kasy. Wtedy wszelkie dyskusje na temat premi i wszelkich profitow w momencie ustaja. Kwestia zostaje ustalenie ilosci leveli bolidu przed kazdym torem i nawet bolid, przy tym zalozeniu, moze zostac bez zmian. Wszyscy maja rowne szanse, ta sama ilosc leveli bolidu do rozdysponowania... - jest sprawiedliwie

KASA ZA KOLKA:
Propozycja Stacha wprowadzi niepotrzebne zamieszanie - tak jak pisal M_Pablo:
1. Ale to nie zmienia faktu, że słabszym graczom zabierze się możliwość bycia lepszym dzięki temu, że jeżdżą Tylko teraz pytanie - co by się działo z premiami, które wygrał ktoś, kto ich wygrać nie może? Dajmy na to osiągnąłem limit 1.000.000 premii i na następnym torze mam najwięcej kółek - ten milion przepada, czy dostaje go drugi w klasyfikacji (zakładając, że nie osiągnął limitu)? No i kolejne pytanie - jeśli do limitu brakuje mu 500.000 a dostaje za kółka 1.000.000... to co z pozostałymi 500.000 się dzieje? Giną? Jeśli giną... to nadal najwięcej jeżdżący może "zabierać ten milion" i utrudniać grę innym. Z kolei jeśli nie giną... to ma je dostawać nie ten najlepszy? Dziwne - pod koniec sezonu mogło by dojść do tego, że kasę wygrywa 10 zawodnik w ilości kółek na torze
Moja propozycja jest bardzo prosta
Placic kazdemu za kazde przejechane kolko w treningu (za kwalifikacje dostajemy przeciez kase, w zaleznosci od zajetego miejsca) np. 1000 , 500 czy 300$ - w zaleznosci jak ustalimy premie za kwalifikacje, wyscig, i sektory:) - jednak nie wiecej niz pierwszym np. 10 -15 zawodnikom - a moze jednak wszystkim; powinno to zmotywowalc userow do jazdy w treningu. Lenie dostana tyle ile wyjezdza

Kasa na start sezonu
Jestem za tym zeby byla jak najwieksza ( w granicach rozsadku oczywiscie) i rozna dla kazdej ligi nawet jeszcze bardziej niz teraz. Argumenty M_Pablo sa moim zdaniem zupelnie nie trafione, zwlaszcza jezeli chodzi o 1 lige. To tutaj wlasnie bolid powinien byc jak najszybszy i jak najlepszy. To tu gracze musza sie wykazac umiejetnoscia ustawienia bolidu (np. poprzez jego testowanie) zwlaszcza teraz gdy "grzebanie w bolidzie" po treningu kosztuje.
Szybszym bolidem trudniej sie jezdzi - logiczne, tak Pablo, dlatego 2 liga musi miec bolid slabszy i wolniejszy, a 3 liga jeszcze slabszy, natomiast 1-ligowcy musza miec bolid full - kto jak nie oni ..??
Dlatego zdziwil mnie nieco bolid na 13 sezon, bo zamiast byc coraz szybszy mielismy czolg


BOLID
Jezeli kasa na start sezonu bedzie odpowiednia, zmiany w bolidzie nie sa tak bardzo konieczne, aczkolwiek..
Osobiscie chcialbym aby maksymalna predkosc bolidu osiagana byla przy ustawieniu na 10 - silnika, skrzyni i elektroniki. Obecnie elektronika istnieje do 8 poziomu, potem nie ma znaczenia, a powinna moim zdaniem. Wiec albo mozna dotychczasowe 8 poziomow podzielic na 10 (wtedy na elektro 10, silnik 10 uzyskamy to co teraz 8/10) albo zrobic, zeby na 9 i 10 levelu poprawiala predkosc czy przyspieszenie.
Zmiana oplat za upgrady wydaje sie byc dobrym pomyslem, ale pewnie praktyka to skoryguje.
Premia za wyscig, kwalifikacje, sektory...
Coz, wiele razy bylem 4 w kwalifikacjach i faktycznie dziwne bylo, ze za to miejsce jest tyle kasy co za 10. Inna sprawa jest, ze nie motywuje to do walki o wyzsze pozycje, motywacja jest jedynie te -2,5 sek. straty za kazde miejsce, ale juz nie kasa; to samo jest w wyscigu - jak wiem ze nie bede 1 - 3 to najwazniejsze nie wypasc poza 10.
Moim zdaniem najbardziej powinny byc premiowane miejsca 1 - 6, potem 7 - 10, 11-20 - oczywiscie w kwalifikacjach jak i wyscigu.
Premia za sektory ma sens na pierwszym torze, a napewno powinna byc mniejsza.
Ekipy
Aow napisal:
Nad ekipami wciaz mysle i kombinuje. Nie sprawdzalem aktualnie ile graczy 1 ligi zdecydowalo sie zatrudnic lepszego manago, ale wydaje mi sie, ze niewielu. Nie wiem czemu - robilem swojego czasu obliczenia i jest to wysoce oplacalne. Oczywiscie kosztem upgradu przed pierwszym wyscigiem.
Ja tez liczylem i z mojego punktu bylo to zupelnie nieoplacalne, malo tego, w niektorych przypadkach bym tracil wiecej niz zyskal. Przeliczylem to dosyc skrupulatnie. Opalca sie to osobom z top 3, gora top 5, ktore przede wszystkim dobrze jezdza wyscigi.
Uff.. to narazie tyle
Dziekuje

Ostatnia12 lata 1 miesiąc temu edycja: Anansi od.
Please Zaloguj to join the conversation.
- kalik144
-
- Wylogowany
- Zablokowany
-
- Posty: 284
Re: Odp: 14 sezon - zmiany
12 lata 1 miesiąc temu - 12 lata 1 miesiąc temu
witam ja bym sobie tutaj pozwolil zajac finansami bo niepodoba mi sie to ze od pozycji 4 do 10 ma sie te same dudki zawodnik ktory dojedzie 4 jest strasznie pokrzywdzony ja bym to widzial moze tak
na start sezonu liga 1 25 mil pozostale ligi o 5 mil mniej
kwalifikacje
1000 000 PP rekord s1 , s2 , s3 80 000
900 000 2 pozycja
850 000 3 pozycja
750 000 4 pozycja
700 000 5 pozycja
650 000 6 pozycja
600 000 7 pozycja
500 000 od 8 do 10 pozycji
350 000 od 11 do 20 pozycji
wyscig
1800 000 1 pozycja best lap 100 000
1700 000 2 pozycja rekord s1 s2 s3 80 000
1600 000 3 pozycja
1550 000 4 pozycja
1500 000 5 pozycja
1400 000 6 pozycja
1300 000 7 pozycja
1200 000 od 8 do 10 pozycji
1000 000 od 11 do 20 pozycji
oczywiscie plus 10 % co menager wynegocjuje
jesli chodzi o najwiecej okrazen to tez trzeba troche ukrocic
500 000 1
400 000 2
300 000 3
200 000 4
100 000 5
jak juz mozna zauwazyc zrobilem tabele w ktorej dostaje sie mniej kasy niz dotychczas ale na start sezonu dostaje sie 5 mil wiecej wiec powinno sie to jakos fajnie wyrownac i bedzie wyrownana walka na torze jesli chodzi kase od sponsora to tam terz by trzeba bylo dac mniej no i jak wam sie to podoba macie jakies uwagi prosze pisac pozdrawiam
na start sezonu liga 1 25 mil pozostale ligi o 5 mil mniej
kwalifikacje
1000 000 PP rekord s1 , s2 , s3 80 000
900 000 2 pozycja
850 000 3 pozycja
750 000 4 pozycja
700 000 5 pozycja
650 000 6 pozycja
600 000 7 pozycja
500 000 od 8 do 10 pozycji
350 000 od 11 do 20 pozycji
wyscig
1800 000 1 pozycja best lap 100 000
1700 000 2 pozycja rekord s1 s2 s3 80 000
1600 000 3 pozycja
1550 000 4 pozycja
1500 000 5 pozycja
1400 000 6 pozycja
1300 000 7 pozycja
1200 000 od 8 do 10 pozycji
1000 000 od 11 do 20 pozycji
oczywiscie plus 10 % co menager wynegocjuje
jesli chodzi o najwiecej okrazen to tez trzeba troche ukrocic
500 000 1
400 000 2
300 000 3
200 000 4
100 000 5
jak juz mozna zauwazyc zrobilem tabele w ktorej dostaje sie mniej kasy niz dotychczas ale na start sezonu dostaje sie 5 mil wiecej wiec powinno sie to jakos fajnie wyrownac i bedzie wyrownana walka na torze jesli chodzi kase od sponsora to tam terz by trzeba bylo dac mniej no i jak wam sie to podoba macie jakies uwagi prosze pisac pozdrawiam
Ostatnia12 lata 1 miesiąc temu edycja: kalik144 od.
Please Zaloguj to join the conversation.
- Anansi
-
- Wylogowany
- Użytkownik
-
- Posty: 208
- mpluta2
-
- Wylogowany
- Użytkownik
-
- Posty: 971
- Anansi
-
- Wylogowany
- Użytkownik
-
- Posty: 208
- XBodyGardX
-
- Wylogowany
- Użytkownik
-
- Posty: 24
- Holek
-
- Wylogowany
- Użytkownik
-
- Posty: 41
Re: Odp: 14 sezon - zmiany
12 lata 1 miesiąc temu - 12 lata 1 miesiąc temuXBodyGardX napisał: ale w kwalach jest strata finansowa wiec prawie nikt nie zmienia ja bm cos w tym kierunku zrobil ale np zeby wybrac dzien w ktorym bd mozna ustawienia zmieniac
wybranie dnia nic nie da bo niestety nie każdy może być codziennie na maxie trzeba też brać takie osoby pod uwagę
a co do pomysłu M_Pablo z tym ze załóżmy za każde 100 kołek przejechane jakaś tam premia pieniężna jest sadze dobrym pomysłem bo w takim wypadku Ci którzy sporo czasu poswięcają grze maja z tego benefity. Ale oczywiscie ilosc tej kasy tez ustawiać z głową to już akurat do dyskusji

Ostatnia12 lata 1 miesiąc temu edycja: Holek od.
Please Zaloguj to join the conversation.
Czas generowania strony: 0.669 s.