Ekipa mechaników.

Re: Odp: Ekipa mechaników.

10 lata 8 miesiąc temu
#18909
STACHU32 napisał:
AoW napisał: Chciałbym powrócić do tego tematu. Szybkość zużycia opon + mozna tez by dodac "wielkosci" zniszczen bolidu w zaleznosci od ekipy przy uderzeniu w bande.

Myslę, że dałbym radę to wprowadzić.

Teraz tak, mamy 3 rodzaje ekipy mechaników, trzeba dobrać jakieś sensowne stawki :) Czasu mało, a sezon rusza w poniedziałek, więc liczę na Was.

Załóżmy, ze damy takie same stawki jak ekipa pit-stopu (darmowe zatrudnianie) oraz 50k / 200k / 400k za utrzymanie kolejnych ekip.

Załóżmy, że zatrudnienie 2 ekipy dawałoby taki efekt bolidu jak jest teraz, zaś ekipa nr 1 zwiększałaby prędkość zużycia opon o powiedzmy 2 kółka, zaś 3 ekipa zmniejszała o 2 kółka.

Pytanie moje do Was:

1. Podczas jechania wyścigu optymalnie jedzie się na 1 pit na 7 kółku tak?
2. Czy przy 3 ekipie mechaników będzie szansa na dobry wynik bez pojechania do pitstopa, czy jest to raczej niemożliwe?

Oczywiscie wszelkie sugestie mile widziane :)

moim zdaniem dwie sprawy są zbyt drastyczne przy zmianach ekip

opcja przejechania całego wyścigu bez pit line moim zdaniem jest niedobra
opcja przejechania tylko np 5 kólek i potem pit line też zbyt drastyczna

moja propozycja to na ten sezon zrobic tylko 2 ekipy mechaników

pierwsi beda kosztowac nieduzo i bolid bedzie bez zmian taki jak teraz

druga opcja droższa ( zatrudnienie powiedzmy 500 tys utrzymanie 300tys bądz odwrotnie )
bolid zuzywa opony wolniej tak ze do 7 kółka jedziemy spokojnie bez wielkiego ślizgania

Sekunda, ale aktualnie na 7 kolku najczesciej robicie pitstopy, bolid w tym momencie sie juz mocno slizga?

(Oczywiscie zalezy mi na tym, aby nie bylo mozliwosci pojechania wyscigu bez pitu.)

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Ekipa mechaników.

10 lata 8 miesiąc temu
#18910
AoW napisał:
STACHU32 napisał:
AoW napisał: Chciałbym powrócić do tego tematu. Szybkość zużycia opon + mozna tez by dodac "wielkosci" zniszczen bolidu w zaleznosci od ekipy przy uderzeniu w bande.

Myslę, że dałbym radę to wprowadzić.

Teraz tak, mamy 3 rodzaje ekipy mechaników, trzeba dobrać jakieś sensowne stawki :) Czasu mało, a sezon rusza w poniedziałek, więc liczę na Was.

Załóżmy, ze damy takie same stawki jak ekipa pit-stopu (darmowe zatrudnianie) oraz 50k / 200k / 400k za utrzymanie kolejnych ekip.

Załóżmy, że zatrudnienie 2 ekipy dawałoby taki efekt bolidu jak jest teraz, zaś ekipa nr 1 zwiększałaby prędkość zużycia opon o powiedzmy 2 kółka, zaś 3 ekipa zmniejszała o 2 kółka.

Pytanie moje do Was:

1. Podczas jechania wyścigu optymalnie jedzie się na 1 pit na 7 kółku tak?
2. Czy przy 3 ekipie mechaników będzie szansa na dobry wynik bez pojechania do pitstopa, czy jest to raczej niemożliwe?

Oczywiscie wszelkie sugestie mile widziane :)

moim zdaniem dwie sprawy są zbyt drastyczne przy zmianach ekip

opcja przejechania całego wyścigu bez pit line moim zdaniem jest niedobra
opcja przejechania tylko np 5 kólek i potem pit line też zbyt drastyczna

moja propozycja to na ten sezon zrobic tylko 2 ekipy mechaników

pierwsi beda kosztowac nieduzo i bolid bedzie bez zmian taki jak teraz

druga opcja droższa ( zatrudnienie powiedzmy 500 tys utrzymanie 300tys bądz odwrotnie )
bolid zuzywa opony wolniej tak ze do 7 kółka jedziemy spokojnie bez wielkiego ślizgania

Sekunda, ale aktualnie na 7 kolku najczesciej robicie pitstopy, bolid w tym momencie sie juz mocno slizga?

(Oczywiscie zalezy mi na tym, aby nie bylo mozliwosci pojechania wyscigu bez pitu.)


jezeli chodzi o moje ustawienia to tak blid już od 5 slizga delikatnie na 7 jest juz kiepsko
a na 15 totalna slizgawka

wiadomo że ustawiam bolid optymalnie dla mnie inni moga miec mniej slizgający bolid

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Ekipa mechaników.

10 lata 8 miesiąc temu
#18912
Dobrym tempem ... więcej niż 10 kółek nie przejedziesz, więc pit na 10 kółku powiedzmy.

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Ekipa mechaników.

10 lata 8 miesiąc temu
#18915
Szczerze to zależy jak macie bolid ustawiony bo jak na kwale to wiadome jest że będzie szybciej ślizgawka.

PS. Ja jak mam ustawione na wyścig zjeżdżam na 10 - jak już musze dłużej pocisnąć, to 11

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Ekipa mechaników.

10 lata 8 miesiąc temu - 10 lata 8 miesiąc temu
#18916
AoW napisał: Chciałbym powrócić do tego tematu. Szybkość zużycia opon + mozna tez by dodac "wielkosci" zniszczen bolidu w zaleznosci od ekipy przy uderzeniu w bande.

Myslę, że dałbym radę to wprowadzić.

Teraz tak, mamy 3 rodzaje ekipy mechaników, trzeba dobrać jakieś sensowne stawki :) Czasu mało, a sezon rusza w poniedziałek, więc liczę na Was.

Załóżmy, ze damy takie same stawki jak ekipa pit-stopu (darmowe zatrudnianie) oraz 50k / 200k / 400k za utrzymanie kolejnych ekip.

Załóżmy, że zatrudnienie 2 ekipy dawałoby taki efekt bolidu jak jest teraz, zaś ekipa nr 1 zwiększałaby prędkość zużycia opon o powiedzmy 2 kółka, zaś 3 ekipa zmniejszała o 2 kółka.

Pytanie moje do Was:

1. Podczas jechania wyścigu optymalnie jedzie się na 1 pit na 7 kółku tak?
2. Czy przy 3 ekipie mechaników będzie szansa na dobry wynik bez pojechania do pitstopa, czy jest to raczej niemożliwe?

Oczywiscie wszelkie sugestie mile widziane :)


Nie rozumiem, dlaczego ekipa mechanikow mialaby miec, az taki wplyw na zuzycie opon, ktore to zalezne jest przede wszystkim od nas samych, a dokladnie od tego jak bardzo agrsywnie jezdzimy. Jezeli nie wchodze z piskiem opon w zakrety, nie hamuje az dymy leca spod kol i nie pale gum na stracie, to nie rozumiem, dlaczego moje opony maja sie zuzywac szybciej niz kogos, kto jezdzi dokladnie odwrotnie, tylko ze ma drozszych mechanikow. Mozna oczywiscie powiedziec, ze ci tansi mechanicy nie potrafia ustawiac zbieznosci kol, kata nachylenia sworznia zwrotnicy ;) , itp, z tym ze, to sa czynnosci tak podstawowe, ze tacy mechanicy w ogole nie powinni znalezc zatrudnienia, ba, nie powinni sie nawet mechanikami nazywac :)
Jezeli chcemy majstrowac przy zuzyciu opon, to przede wszytkim o tym powinien decydowac styl w jakim jezdzimy, ale rowniez sam rodzaj opon - wiadome,ze softy sie duzo szbciej zuzywaja niz hardy, dodatkowo na softach powinnismy miec inne "parametry" jezdne niz na hardach.

Jezeli chodzi o mechanikow, to oni powinni odpowiadac za stan techniczny pojadu, mowiac najogolniej - tylko ze na Maxie nie mamy 8 silnikow na sezon, nie mamy tez opcji zuzycia czesci, nie wiemy czy po wyscigu mechanicy maja podreperowac hamulce, zawieszenie czy silnik, bo nie mamy takiej opcji. Ogolnie, musieli by miec wplyw na naprawe bolidu - tylko jak wiemy, bolid naprawiamy teraz tylko w pit, natomiast w treningu jak przywalimy w bande, to wciskamy "zakoncz" i "jade dalej" :P - cieszac sie nowiutkim, sprawniutkim bolidem - moze w tym kierunku by pojsc z mechanikami. Przywalimy w bande, dajemy zakoncz i jade dalej , a bolid nadal taki sam jakim zakonczylismy jazde - i dopiero moze wtedy mechanicy mieli by jakis sens , kiedy trzeba by bylo spedzic w "garazu" pare minut zanim naprawia uszkodzenia ... wiem, wiem, wiem, pomysl z piekla rodem :evil:
W kazdym razie temat moge rozwinac jak by to mialo wygladac, pytanie tylko - czy ten kierunek ma sens :)
Ostatnia10 lata 8 miesiąc temu edycja: Anansi od.

Please Zaloguj to join the conversation.

Czas generowania strony: 1.200 s.
Zasilane przez Forum Kunena