Moje przemyślenia
- VANROOK16
- Autor
- Wylogowany
- Użytkownik
- Posty: 41
Moje przemyślenia
9 lata 7 miesiąc temu
Nie powinienem tego tutaj pisac, lecz na forum, ale wiem, ze częściej gracze wchodzą na Blog niż na forum Moim pierwszym kontem było konto o nazwie Vanrook - zarejestrowany 2012 roku. Mozna więc powiedzieć, że na maxie jestem od prawie 3 lat. Zebrałem wiele doświadczenia i mogę się wypowiedzieć. Mam też kontakt osobisty z 2 byłymi zawodnikami, których namawiam wciąż na powrót. Właśnie od nich i dodatkowo ode mnie zebrałem informacje dlaczego ubywa graczy. 2 rzeczy, a raczej sprawy, które powinno się zmienić, aby lepiej to wyglądało.
1. Nie ma juz 3 lig. Zostały 2. Powinno się dać 1 i 2 lidze takie same bolidy. Kazdy gracz wchodzący do ligi 2.1, musi zmierzyc i okiełznać bolid ze silnikiem 8. Jeździ, ustawia bolid. Czas jest zawsze o wiele słabszy niż czasy 1 ligowców. Ale w głowie mówi sobie, gdy będę w 1 lidze, też ustawie 10. Wtedy następuje zdziwienie.
Bo każdy beniaminek w 1 lidze nie potrafi ustawiać bolidu na 10. Przyzwyczajony na silnik 8, nigdy nie ustawiał nawet na 9. Spada znowu do ligi 2 i traci chęci do jazdy.
Właśnie dlatego jeszcze pare lat temu istaniało wiele multikont. Gracze woleli się bawić i wygrywać, dlatego skoro nie potrafili jeździć na silniku 10, tworzyli nowe konto i ścigali się w lidze 2. I teraz dodatkowo pytanie dla 1 ligowców: Czy w 1 lidze daje Wam coś doświadczenie jazdy silnikiem na 8 ? Oczywiście, że nie. Nawet na takich torach jak samuraj ustawiamy 9.
2. Ustawić, by w weekend od kwalifikacji do zakończenia wyścigu padał ciągle deszcz raz na jakieś Gp. Dajmy na to w 3 i ostatnim. Ten moment kiedy jedziesz na oponach deszczowych, szybki s1 i s2....nagle brak opon w s3 Wyścig składał by się z minimum 2 Pit Stopów. Każdy błąd to utrata dobrej pozycji. Zawodnicy mający słabsze bolidy, bo zajmowali miejsca poza podium w pierwszych Gp, nagle mają szanse we wyścigu z czołówką. Dbanie o opony.
Co myślicie o tym?
1. Nie ma juz 3 lig. Zostały 2. Powinno się dać 1 i 2 lidze takie same bolidy. Kazdy gracz wchodzący do ligi 2.1, musi zmierzyc i okiełznać bolid ze silnikiem 8. Jeździ, ustawia bolid. Czas jest zawsze o wiele słabszy niż czasy 1 ligowców. Ale w głowie mówi sobie, gdy będę w 1 lidze, też ustawie 10. Wtedy następuje zdziwienie.
Bo każdy beniaminek w 1 lidze nie potrafi ustawiać bolidu na 10. Przyzwyczajony na silnik 8, nigdy nie ustawiał nawet na 9. Spada znowu do ligi 2 i traci chęci do jazdy.
Właśnie dlatego jeszcze pare lat temu istaniało wiele multikont. Gracze woleli się bawić i wygrywać, dlatego skoro nie potrafili jeździć na silniku 10, tworzyli nowe konto i ścigali się w lidze 2. I teraz dodatkowo pytanie dla 1 ligowców: Czy w 1 lidze daje Wam coś doświadczenie jazdy silnikiem na 8 ? Oczywiście, że nie. Nawet na takich torach jak samuraj ustawiamy 9.
2. Ustawić, by w weekend od kwalifikacji do zakończenia wyścigu padał ciągle deszcz raz na jakieś Gp. Dajmy na to w 3 i ostatnim. Ten moment kiedy jedziesz na oponach deszczowych, szybki s1 i s2....nagle brak opon w s3 Wyścig składał by się z minimum 2 Pit Stopów. Każdy błąd to utrata dobrej pozycji. Zawodnicy mający słabsze bolidy, bo zajmowali miejsca poza podium w pierwszych Gp, nagle mają szanse we wyścigu z czołówką. Dbanie o opony.
Co myślicie o tym?
Please Zaloguj to join the conversation.
- radwanek21
- Wylogowany
- Użytkownik
- Posty: 236
Re: Odp: Moje przemyślenia
9 lata 7 miesiąc temu
Co do silników to raczej lipa. Z doświadczenia wiadomo ze wiekszosc nowych graczy (2liga) nie umie jezdzic nawet z silnikiem na 8 a co jesli odblokujemy silniki i bedzie mozna w 2 lidze smigac z silnikiem na 9 czy 10? Wtedy raczej dopiero nowi sie zniecheca do jazdy...
Please Zaloguj to join the conversation.
- VANROOK16
- Autor
- Wylogowany
- Użytkownik
- Posty: 41
Re: Odp: Moje przemyślenia
9 lata 7 miesiąc temu - 9 lata 7 miesiąc temu
Właśnie nie, bo nauczą się już korzystać z takiego silnika i skrzyni. Wejdą do 1 ligi i od razu ustawiają bolid
i jadą. Nie ukrywajmy, ze gdy ktoś jest dobry w 2 lidze, wygrywa Q i Gp to gdzieś w okolicach 5 wyścigu ustawi
sobie dopiero 8 8. Słabe ustawienie przy 1 ligowcach. Często jest właśnie, że kończą ligę swoją, są nieźli.
Nauczyli się korzystać i ustawiać, a w 1...no nie ukrywajmy czarna magia dla nich z 10.
Gdy gracze wrócę i utworzono by ligę 3, to w niej można by było wtedy ten silnik na 8. W 1 i 2 na 10
i jadą. Nie ukrywajmy, ze gdy ktoś jest dobry w 2 lidze, wygrywa Q i Gp to gdzieś w okolicach 5 wyścigu ustawi
sobie dopiero 8 8. Słabe ustawienie przy 1 ligowcach. Często jest właśnie, że kończą ligę swoją, są nieźli.
Nauczyli się korzystać i ustawiać, a w 1...no nie ukrywajmy czarna magia dla nich z 10.
Gdy gracze wrócę i utworzono by ligę 3, to w niej można by było wtedy ten silnik na 8. W 1 i 2 na 10
Ostatnia9 lata 7 miesiąc temu edycja: VANROOK16 od.
Please Zaloguj to join the conversation.
- dawidrs
- Wylogowany
- Użytkownik
- Posty: 805
- Anansi
- Wylogowany
- Użytkownik
- Posty: 208
Re: Odp: Moje przemyślenia
9 lata 7 miesiąc temu - 9 lata 7 miesiąc temuVANROOK16 napisał: Nie powinienem tego tutaj pisac, lecz na forum, ale wiem, ze częściej gracze wchodzą na Blog niż na forum Moim pierwszym kontem było konto o nazwie Vanrook - zarejestrowany 2012 roku. Mozna więc powiedzieć, że na maxie jestem od prawie 3 lat. Zebrałem wiele doświadczenia i mogę się wypowiedzieć. Mam też kontakt osobisty z 2 byłymi zawodnikami, których namawiam wciąż na powrót. Właśnie od nich i dodatkowo ode mnie zebrałem informacje dlaczego ubywa graczy. 2 rzeczy, a raczej sprawy, które powinno się zmienić, aby lepiej to wyglądało.
1. Nie ma juz 3 lig. Zostały 2. Powinno się dać 1 i 2 lidze takie same bolidy. Kazdy gracz wchodzący do ligi 2.1, musi zmierzyc i okiełznać bolid ze silnikiem 8. Jeździ, ustawia bolid. Czas jest zawsze o wiele słabszy niż czasy 1 ligowców. Ale w głowie mówi sobie, gdy będę w 1 lidze, też ustawie 10. Wtedy następuje zdziwienie.
Bo każdy beniaminek w 1 lidze nie potrafi ustawiać bolidu na 10. Przyzwyczajony na silnik 8, nigdy nie ustawiał nawet na 9. Spada znowu do ligi 2 i traci chęci do jazdy.
Właśnie dlatego jeszcze pare lat temu istaniało wiele multikont. Gracze woleli się bawić i wygrywać, dlatego skoro nie potrafili jeździć na silniku 10, tworzyli nowe konto i ścigali się w lidze 2. I teraz dodatkowo pytanie dla 1 ligowców: Czy w 1 lidze daje Wam coś doświadczenie jazdy silnikiem na 8 ? Oczywiście, że nie. Nawet na takich torach jak samuraj ustawiamy 9.
2. Ustawić, by w weekend od kwalifikacji do zakończenia wyścigu padał ciągle deszcz raz na jakieś Gp. Dajmy na to w 3 i ostatnim. Ten moment kiedy jedziesz na oponach deszczowych, szybki s1 i s2....nagle brak opon w s3 Wyścig składał by się z minimum 2 Pit Stopów. Każdy błąd to utrata dobrej pozycji. Zawodnicy mający słabsze bolidy, bo zajmowali miejsca poza podium w pierwszych Gp, nagle mają szanse we wyścigu z czołówką. Dbanie o opony.
Co myślicie o tym?
Ad1. Ligi 3 oczywiscie sa, 4 tez , tylko ludzi brak. Jesli chodzi o bolidy w lidze 1 i innej niz pierwsza, to obecne rozwiazanie jest jak najbardziej dobre, no moze 2 liga powinna miec silnik 9, a moze wlasnie 8 a ligi nizsze 7 czy nawet 6 . Przypomne, bo widze, ze nie pamietasz do jakich absurdow dochodzilo gdy we wszystkich ligach byl dostep do 10 levelow, gdzie zawodnik z ligi innej niz 1 wykrecal najlepsze czasy, bo mial zdecydowanie lepszy bolid niz nawet czolowka w 1 lidze, a czesto bylo to nawet kilku zawodnikow - dlaczego tak sie dzialo chyba nie musze tlumaczyc. Jesli chodzi natomiast o ustawianie i jazde na silniku 10, to niestety nie masz racji. Cala idea tego , ze slabsze ligi maja slabsze bolidy polega na tym, ze slabszym (wolniejszym) bolidem latwiej nauczyc sie jezdzic. Przypominam tez, ze na bonusowch torach mozna jezdzic z silnikiem na 10 do woli.
Sprawe ustawiania bolidu moze pomine, bo tu prawda jest niestety dosyc brutalna, gdyz polowa 1 ligi nie potrafi bolidu ustawic (i nie mowie tu o beniaminkach), a dzieje sie tak tylko dlatego, ze potrzeba naprawde sporego doswiadczenia, a juz na pewno go trzeba, zeby wylapac pewne niuanse, ktore nieraz decyduja o tym, ze ten a nie inny kierowca ma PP - i tu dochodzimy do sedna sprawy, czyli kolka, kolka i jeszcze raz kolka...
Ad2. Temat walkowany juz wielokrotnie, sam o tym pisalem nie raz, nie dwa Problem w tym , ze w wyscigu nie mozna ustawic pogody, zauwaz ze podczas wyscigu nie ma slonca , nie ma nic w prawym gornym rogu, a jedynie domyslnie uznajemy ze jest to niby slonce
Oczywiscie chcialbym, zeby w kwalu i wyscigu byla rozna pogoda, kto by nie chcial...
Ostatnia9 lata 7 miesiąc temu edycja: Anansi od.
Please Zaloguj to join the conversation.
- VANROOK16
- Autor
- Wylogowany
- Użytkownik
- Posty: 41
Re: Odp: Moje przemyślenia
9 lata 7 miesiąc temu
Anansi co do punktu 2 mam na myśli, że włączana jest pogoda deszczowa w piątek na kwalifikacje i do
poniedziałku jest. Czyli Q i GP deszczowe. Wiem, że nie można przestawiać jej tak, a w takim razie
miałoby to sens, prawda?
poniedziałku jest. Czyli Q i GP deszczowe. Wiem, że nie można przestawiać jej tak, a w takim razie
miałoby to sens, prawda?
Please Zaloguj to join the conversation.
- Anansi
- Wylogowany
- Użytkownik
- Posty: 208
Re: Odp: Moje przemyślenia
9 lata 7 miesiąc temu - 9 lata 7 miesiąc temu
Przeciez napisalem, ze nie ma pogody w wyscigu, ba, nie "mamy" nawet opon , wiec jakim sposobem moze byc deszcz czy cokolwiek innego. Kwalifikacje nie maja tu nic do rzeczy. ale podkresle raz jeszcze, ze chcialbym abysmy w kwalach mieli powiedzmy deszcz (caly czas), a w wyscigu jakas losowa pogode, tylko wlasnie problem jest tu z wyscigiem - moze jak zaczniesz blagac AoWa to zacznie cos nad tym myslec , ale teraz wazniejszy problem to nie pogoda w wyscigu tylko brak ludzi.
Zaraz sie okaze, ze nie bedzie mial kto w tym deszczowym wyscigu jechac
Zaraz sie okaze, ze nie bedzie mial kto w tym deszczowym wyscigu jechac
Ostatnia9 lata 7 miesiąc temu edycja: Anansi od.
Please Zaloguj to join the conversation.
- VANROOK16
- Autor
- Wylogowany
- Użytkownik
- Posty: 41
Re: Odp: Moje przemyślenia
9 lata 7 miesiąc temu
No tak masz racje
Mam kolejną propozycję dotyczącą teamów. Może osoby z 1 zespołu miałyby dostęp do ustawień swojego partnera?
W takiej sytuacji wyeliminowałoby to tworzenie się teamów z dobrego gracze i słabszego, który nagle przestaje
jeździć po 2 GP. Średni gracz mający możliwość jazdy z dość dobrym z pewnością podszkoli własne umiejętności.
Co o tym myślicie?
Mam kolejną propozycję dotyczącą teamów. Może osoby z 1 zespołu miałyby dostęp do ustawień swojego partnera?
W takiej sytuacji wyeliminowałoby to tworzenie się teamów z dobrego gracze i słabszego, który nagle przestaje
jeździć po 2 GP. Średni gracz mający możliwość jazdy z dość dobrym z pewnością podszkoli własne umiejętności.
Co o tym myślicie?
Please Zaloguj to join the conversation.
- STACHU32
- Wylogowany
- Użytkownik
- Posty: 926
- VANROOK16
- Autor
- Wylogowany
- Użytkownik
- Posty: 41
Re: Odp: Moje przemyślenia
9 lata 7 miesiąc temu
Nie zawsze. Gdy 2 zawodników będących w 1 teamie walczy o PP ?
Wtedy nie ma współpracy. Tak samo, gdy świetny gracz jest w teamie ze słabszym. Po co ma mu dać prawdziwe ustawienia?
Niech pojeździć na tych 0,2 s słabszych.
Chyba, ze tylko mi tak się wydaję.
Wtedy nie ma współpracy. Tak samo, gdy świetny gracz jest w teamie ze słabszym. Po co ma mu dać prawdziwe ustawienia?
Niech pojeździć na tych 0,2 s słabszych.
Chyba, ze tylko mi tak się wydaję.
Please Zaloguj to join the conversation.
Czas generowania strony: 1.178 s.