Tor smok

Tor smok

10 lata 5 miesiąc temu
#19288
Witam

Chciałbym się zapytać AOWa w co takiego wbiłem się podczas wyścigu o tutaj:



z czego wyjechać nie mogłem przez następne 30-40s, co wiązało się z wizytą w pitstopie.

Jedna taka atrakcja z której nie da się wyjechać, nie jednemu uprzykrzyła grę...
dla mnie oznaczała chociażby tyle:



na cóż mi trenowanie, żeby wycisnąć jak najwięcej i pokazać spadkowiczowi, że nie będzie miał tak łatwo - skoro wbijasz się w trawę zieloną i kończysz swój wyścig?

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Tor smok

10 lata 5 miesiąc temu
#19291
Miałem podobny problem, tylko w 2s z czego wyjechać nie mogłem prze ok. 30 s, a 1/4 auta byla jeszcze na tarce
wish666 napisał: Witam

Chciałbym się zapytać AOWa w co takiego wbiłem się podczas wyścigu o tutaj:



z czego wyjechać nie mogłem przez następne 30-40s, co wiązało się z wizytą w pitstopie.

Jedna taka atrakcja z której nie da się wyjechać, nie jednemu uprzykrzyła grę...
dla mnie oznaczała chociażby tyle:



na cóż mi trenowanie, żeby wycisnąć jak najwięcej i pokazać spadkowiczowi, że nie będzie miał tak łatwo - skoro wbijasz się w trawę zieloną i kończysz swój wyścig?

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Tor smok

10 lata 5 miesiąc temu
#19295
Ja takie coś miałem na pierdzielonym Fajfie, nie stałem tam jednak 30-40 sekund, a 60 SEKUND.......

DLATEGO POTEM SPAMIŁEM ,,niewidzialna banda !!''

A co do Smoka, często siem tu wpierdzielałem na treningach

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Tor smok

10 lata 5 miesiąc temu
#19302
wish666 napisał: Witam

Chciałbym się zapytać AOWa w co takiego wbiłem się podczas wyścigu o tutaj:



z czego wyjechać nie mogłem przez następne 30-40s, co wiązało się z wizytą w pitstopie.

Jedna taka atrakcja z której nie da się wyjechać, nie jednemu uprzykrzyła grę...
dla mnie oznaczała chociażby tyle:



na cóż mi trenowanie, żeby wycisnąć jak najwięcej i pokazać spadkowiczowi, że nie będzie miał tak łatwo - skoro wbijasz się w trawę zieloną i kończysz swój wyścig?

Jakas propozycja rozwiazania?

Jesli usune niewidzialna bande, to bedzie mozna przefrunac caly ostry zakret, dodam wszedzie bandy (tam gdzie sa granice, tzw "niewidzialne bandy") to prawdopodobienstwo ciecia zwiekszy sie mocno. Po to jest trening, aby starac sie wylapac miejsca newralgiczne, aby podczas wyscigu nie bylo takich niespodzianek. Oczywiscie takie uderzenie w bande moze zirytowac, bo nie powinno byc niewidocznych band, natomiast dobrego rozwiazania ja nie widze.

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Tor smok

10 lata 5 miesiąc temu
#19304
Jasne, ja wiem po co są niewidzialne bandy:) Natomiast czy nie dałoby się zrobić ich np jako tekstury które odbijały by bolid od siebie? W tej chwili jest tak, że jak wjedziesz w jakąkolwiek bandę, to masz kilkanaście sekund zabawy żeby z niej wyjechać. Z niewidzialnej bandy jest o tyle gorzej (tak mi się wydaje), że nawet nie wiesz w którą stronę kręcić żeby się od niej odkleić.
The following user(s) said Thank You: STACHU32

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Tor smok

10 lata 5 miesiąc temu
#19306
wish666 napisał: Jasne, ja wiem po co są niewidzialne bandy:) Natomiast czy nie dałoby się zrobić ich np jako tekstury które odbijały by bolid od siebie? W tej chwili jest tak, że jak wjedziesz w jakąkolwiek bandę, to masz kilkanaście sekund zabawy żeby z niej wyjechać. Z niewidzialnej bandy jest o tyle gorzej (tak mi się wydaje), że nawet nie wiesz w którą stronę kręcić żeby się od niej odkleić.


Co nie ? Jestem za odbijaniem się od niewidzialnych band.

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Tor smok

10 lata 5 miesiąc temu
#19308
wish666 napisał: Jasne, ja wiem po co są niewidzialne bandy:) Natomiast czy nie dałoby się zrobić ich np jako tekstury które odbijały by bolid od siebie? W tej chwili jest tak, że jak wjedziesz w jakąkolwiek bandę, to masz kilkanaście sekund zabawy żeby z niej wyjechać. Z niewidzialnej bandy jest o tyle gorzej (tak mi się wydaje), że nawet nie wiesz w którą stronę kręcić żeby się od niej odkleić.

Można zmienić skrypt tak, aby bolid się od bandy odbijał. Nie gwarantuje co prawda wtedy tego, czy nie będzie możliwości zakleszczenia się na dobre w bandzie (teraz na wstecznym zawsze da sie wyjechąc, choć oczywiscie trwa to trochę czasu).

Najlepszym rozwiązaniem byłoby zatem zrobineie 2 band: niewidzialne - odbijalne oraz widzialne - nieodbijalne ;) Ale roboty nad tym, aż głowa boli.
The following user(s) said Thank You: MikRuSek

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Tor smok

10 lata 5 miesiąc temu
#19309
Dobrze, odbijmy sie od niewidzialnej bandy w prawdziwą bandę.

Wiecie, że wtedy będą protesty...

Polakom nie dogodzisz :D

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Tor smok

10 lata 5 miesiąc temu
#19310
Wpadłem na jeszcze jeden pomysł. Mogę udostępnić widok niewidzialnych band w postaci pliku JPG. Wtedy każdy będzie wiedział, gdzie bandy się znajdują.

Takie rozwiązanie sprawiłoby, że pracy nad zmianami flashowymi by praktycznie nie było. Każdy mógłby zobaczyć strukturę toru i przygotować się / posprawdzać działanie tych band w treningu.

Myślę, że to rowiązuje problem niskim kosztem.

Proszę o komentarze.

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Tor smok

10 lata 5 miesiąc temu
#19311
W sumie można by dodać też zakładkę ,,OBECNY TOR'' gdzie można by dać właśnie zdjęcie, toru, ale dodać gdzie są bandy niewidzialne ( np. kolor zielony) a gdzie widzialne ( np. czerwony ) legenda byłaby na dole hehe, a tak można by dodać strefy gdzie jedzie się bez odjęcia ( np. pomarańczowy ) ale to w ciula by czasu zajęło..

Please Zaloguj to join the conversation.

Czas generowania strony: 0.271 s.
Zasilane przez Forum Kunena