Tor smok
- wish666
-
Autor
- Wylogowany
- Użytkownik
-
- Posty: 114
Tor smok
10 lata 10 miesiąc temu
Witam
Chciałbym się zapytać AOWa w co takiego wbiłem się podczas wyścigu o tutaj:
z czego wyjechać nie mogłem przez następne 30-40s, co wiązało się z wizytą w pitstopie.
Jedna taka atrakcja z której nie da się wyjechać, nie jednemu uprzykrzyła grę...
dla mnie oznaczała chociażby tyle:
na cóż mi trenowanie, żeby wycisnąć jak najwięcej i pokazać spadkowiczowi, że nie będzie miał tak łatwo - skoro wbijasz się w trawę zieloną i kończysz swój wyścig?
Chciałbym się zapytać AOWa w co takiego wbiłem się podczas wyścigu o tutaj:
z czego wyjechać nie mogłem przez następne 30-40s, co wiązało się z wizytą w pitstopie.
Jedna taka atrakcja z której nie da się wyjechać, nie jednemu uprzykrzyła grę...
dla mnie oznaczała chociażby tyle:
na cóż mi trenowanie, żeby wycisnąć jak najwięcej i pokazać spadkowiczowi, że nie będzie miał tak łatwo - skoro wbijasz się w trawę zieloną i kończysz swój wyścig?
Please Zaloguj to join the conversation.
- MikRuSek
-
- Wylogowany
- Użytkownik
-
- Posty: 138
Re: Odp: Tor smok
10 lata 10 miesiąc temu
Miałem podobny problem, tylko w 2s z czego wyjechać nie mogłem prze ok. 30 s, a 1/4 auta byla jeszcze na tarce
wish666 napisał: Witam
Chciałbym się zapytać AOWa w co takiego wbiłem się podczas wyścigu o tutaj:
z czego wyjechać nie mogłem przez następne 30-40s, co wiązało się z wizytą w pitstopie.
Jedna taka atrakcja z której nie da się wyjechać, nie jednemu uprzykrzyła grę...
dla mnie oznaczała chociażby tyle:
na cóż mi trenowanie, żeby wycisnąć jak najwięcej i pokazać spadkowiczowi, że nie będzie miał tak łatwo - skoro wbijasz się w trawę zieloną i kończysz swój wyścig?
Please Zaloguj to join the conversation.
- dawidrs
-
- Wylogowany
- Użytkownik
-
- Posty: 805
- AoW
-
- Wylogowany
- Admin
-
- Posty: 1219
Re: Odp: Tor smok
10 lata 10 miesiąc temuwish666 napisał: Witam
Chciałbym się zapytać AOWa w co takiego wbiłem się podczas wyścigu o tutaj:
z czego wyjechać nie mogłem przez następne 30-40s, co wiązało się z wizytą w pitstopie.
Jedna taka atrakcja z której nie da się wyjechać, nie jednemu uprzykrzyła grę...
dla mnie oznaczała chociażby tyle:
na cóż mi trenowanie, żeby wycisnąć jak najwięcej i pokazać spadkowiczowi, że nie będzie miał tak łatwo - skoro wbijasz się w trawę zieloną i kończysz swój wyścig?
Jakas propozycja rozwiazania?
Jesli usune niewidzialna bande, to bedzie mozna przefrunac caly ostry zakret, dodam wszedzie bandy (tam gdzie sa granice, tzw "niewidzialne bandy") to prawdopodobienstwo ciecia zwiekszy sie mocno. Po to jest trening, aby starac sie wylapac miejsca newralgiczne, aby podczas wyscigu nie bylo takich niespodzianek. Oczywiscie takie uderzenie w bande moze zirytowac, bo nie powinno byc niewidocznych band, natomiast dobrego rozwiazania ja nie widze.
Please Zaloguj to join the conversation.
- wish666
-
Autor
- Wylogowany
- Użytkownik
-
- Posty: 114
Re: Odp: Tor smok
10 lata 10 miesiąc temu
Jasne, ja wiem po co są niewidzialne bandy:) Natomiast czy nie dałoby się zrobić ich np jako tekstury które odbijały by bolid od siebie? W tej chwili jest tak, że jak wjedziesz w jakąkolwiek bandę, to masz kilkanaście sekund zabawy żeby z niej wyjechać. Z niewidzialnej bandy jest o tyle gorzej (tak mi się wydaje), że nawet nie wiesz w którą stronę kręcić żeby się od niej odkleić.
The following user(s) said Thank You: STACHU32
Please Zaloguj to join the conversation.
- MikRuSek
-
- Wylogowany
- Użytkownik
-
- Posty: 138
Re: Odp: Tor smok
10 lata 10 miesiąc temuwish666 napisał: Jasne, ja wiem po co są niewidzialne bandy:) Natomiast czy nie dałoby się zrobić ich np jako tekstury które odbijały by bolid od siebie? W tej chwili jest tak, że jak wjedziesz w jakąkolwiek bandę, to masz kilkanaście sekund zabawy żeby z niej wyjechać. Z niewidzialnej bandy jest o tyle gorzej (tak mi się wydaje), że nawet nie wiesz w którą stronę kręcić żeby się od niej odkleić.
Co nie ? Jestem za odbijaniem się od niewidzialnych band.
Please Zaloguj to join the conversation.
- AoW
-
- Wylogowany
- Admin
-
- Posty: 1219
Re: Odp: Tor smok
10 lata 10 miesiąc temuwish666 napisał: Jasne, ja wiem po co są niewidzialne bandy:) Natomiast czy nie dałoby się zrobić ich np jako tekstury które odbijały by bolid od siebie? W tej chwili jest tak, że jak wjedziesz w jakąkolwiek bandę, to masz kilkanaście sekund zabawy żeby z niej wyjechać. Z niewidzialnej bandy jest o tyle gorzej (tak mi się wydaje), że nawet nie wiesz w którą stronę kręcić żeby się od niej odkleić.
Można zmienić skrypt tak, aby bolid się od bandy odbijał. Nie gwarantuje co prawda wtedy tego, czy nie będzie możliwości zakleszczenia się na dobre w bandzie (teraz na wstecznym zawsze da sie wyjechąc, choć oczywiscie trwa to trochę czasu).
Najlepszym rozwiązaniem byłoby zatem zrobineie 2 band: niewidzialne - odbijalne oraz widzialne - nieodbijalne

The following user(s) said Thank You: MikRuSek
Please Zaloguj to join the conversation.
- dawidrs
-
- Wylogowany
- Użytkownik
-
- Posty: 805
- AoW
-
- Wylogowany
- Admin
-
- Posty: 1219
Re: Odp: Tor smok
10 lata 10 miesiąc temu
Wpadłem na jeszcze jeden pomysł. Mogę udostępnić widok niewidzialnych band w postaci pliku JPG. Wtedy każdy będzie wiedział, gdzie bandy się znajdują.
Takie rozwiązanie sprawiłoby, że pracy nad zmianami flashowymi by praktycznie nie było. Każdy mógłby zobaczyć strukturę toru i przygotować się / posprawdzać działanie tych band w treningu.
Myślę, że to rowiązuje problem niskim kosztem.
Proszę o komentarze.
Takie rozwiązanie sprawiłoby, że pracy nad zmianami flashowymi by praktycznie nie było. Każdy mógłby zobaczyć strukturę toru i przygotować się / posprawdzać działanie tych band w treningu.
Myślę, że to rowiązuje problem niskim kosztem.
Proszę o komentarze.
Please Zaloguj to join the conversation.
- dawidrs
-
- Wylogowany
- Użytkownik
-
- Posty: 805
Re: Odp: Tor smok
10 lata 10 miesiąc temu
W sumie można by dodać też zakładkę ,,OBECNY TOR'' gdzie można by dać właśnie zdjęcie, toru, ale dodać gdzie są bandy niewidzialne ( np. kolor zielony) a gdzie widzialne ( np. czerwony ) legenda byłaby na dole hehe, a tak można by dodać strefy gdzie jedzie się bez odjęcia ( np. pomarańczowy ) ale to w ciula by czasu zajęło..
Please Zaloguj to join the conversation.
Czas generowania strony: 0.233 s.