Sezon 2 - nowości - restart

Sezon 2 - nowości - restart

13 lata 10 miesiąc temu - 13 lata 10 miesiąc temu
#605
Nowy sezon ruszył, jest to drugi sezon w maxF1

Wszyscy dostali nowy przydział do lig według magicznego wzoru, który do tej pory próbujemy rozszyfrować ;) Lig nie można zmienić, można za to starać się i awansować na koniec sezonu, bo już nie będzie nowych przydziałów, a jedynie spadki i awanse oraz baraże.

Co nowego:

Bolid:

Wszystkie upgrady mają wpływ na jazdę i zachowanie bolidu na torze, i tak:
  • Front Wing oraz Rear Wing - wpływ na docisk, przyczepność, zużywanie opon,
  • Skrzynia i Silnik - wpływ na max speed, przyśpieszenie oraz parę innych drobiazgów,
  • Zawieszenie - wpływ na zużycie opon, prędkość zużywania oraz rozgrzanie,
  • Hamulce - wpływ na hamulce,
  • Elektronika i Aerodynamika - wpływ na pozostałe części bolidu,

Ekipa:

Wszystkie 4 ekipy, są aktywne i można je zatrudniać, konkrety:
  • Ekipa Pit-Stop - wpływ na prędkość naprawy i wymiany opon w pitstopie, oraz wypuszczenia kierowcy na tor,
  • Ekipa Mechaników - wpływ na naprawy części po wyścigu (ogólne zużycie części)
  • Ekipa Marketingu (manager)- wpływ na negocjacje ze sponsorem,
  • Ekipa Finansowa (manager) - wpływ na ogólny koszt finansów i kosztów (obniżenie kosztów)

Od kwalifikacji oraz wyścigu zostaną wprowadzone następujące zmiany:
  • Zużycie części - po każdych kwalifikacjach oraz wyścigu części bolidu będą wymagały wymiany lub naprawy w zależności od ich eksploatacji, od tego właśnie będzie ekipa mechaników. Warto więc zaoszczędzić parę złotych na naprawy i nie wydawać od razu wszystkiego.
  • Pogoda - tak, tak, pogoda powinna się pojawić już od kwalifikacji i będzie bardzo zmienna :) Będzie możliwość wybrania opon lub zmienienia ich w pit stopie, jeżeli pogoda zmieni się w trakcie trwania wyścigu.

Następnie zostaną wprowadzone następujące zmiany:
  • Rangi - czyli rangi i punkty za aktywność kierowców (zaproszenia innych graczy, aktywność na stronie i chacie itp.
  • Profil - poprawki profilu oraz zmiany w naliczaniu skill'u kierowcy
  • Archiwum - wyniki z poprzednich sezonów

Przyszłość maxF1.com

Po zakończeniu wszystkich tych prac mamy nadzieję, że wszystko będzie leciało swoim życiem, a my będziemy mogli wrócić do tworzenia nowego silnika gry, który już wstępnie powstał, ale ze względu na obecne poprawki i rozwój nie mamy możliwości go zrobienia do końca.

Mowa tutaj oczywiście o wersji 3D maxf1 - nowy silnik jest o wiele bardziej wydajny i nie będzie już możliwości cięcia czy też spowalniania gry - to wszystko w niedalekiej przyszłości.

Sam silnik już wstępnie działa, oczywiście wymaga jeszcze wielu godzin pracy. Na pewno będą potrzebne środki finansowe, które aktualnie zbieramy za pośrednictwem reklam na stronie. Dopuszczamy również możliwość dobrowolnych wpłat - które zdecydowanie pomogłyby prężnie i szybko rozwinąć stronę.

Nawet jeżeli takie dobrowolne wpłaty czy inne środki wsparcia finansowego maxF1 się pojawią, to na pewno będą dobrowolne i nie będą miały żadnego wpływu na rywalizację, a sam maxF1 pozostanie darmowy :)

Ważne !
W związku ze sporą ilością zmian konieczne jest przeczytanie Pomocy oraz FAQ - które zostało uaktualnione. Także przeczytaj je koniecznie zanim zadasz jakieś głupie pytanie na chacie lub forum. Wszystkie pytania, na które odpowiedź znajdziesz w FAQ lub w Pomocy będą nagradzane banem na chata i/lub forum

Powodzenia wszystkim w nowym sezonie od (złych :evil: ) adminów ! B)
Ostatnia13 lata 10 miesiąc temu edycja: ptak od.
The following user(s) said Thank You: Timion

Please Zaloguj to join the conversation.

Re: Odp: Sezon 2 - nowości - restart

13 lata 10 miesiąc temu
#632
Profil - poprawki profilu oraz zmiany w naliczaniu skill'u kierowcy

Nowy system naliczania skilli u kierowcy wprowadzony. Aby były wyświetlane dane, user musi mieć przejechane min 30 kółek na danym torze.

Please Zaloguj to join the conversation.

Czas generowania strony: 0.220 s.
Zasilane przez Forum Kunena