10 GP w sezonie
- matis44
- Wylogowany
- Zablokowany
- Posty: 249
- CIVIX_PL
- Wylogowany
- Zablokowany
- Posty: 625
- kalik144
- Autor
- Wylogowany
- Zablokowany
- Posty: 284
- krzysztofm
- Wylogowany
- Użytkownik
- Posty: 417
Re: Odp: 10 GP w sezonie
12 lata 4 miesiąc temu
Pomysł z przedłużeniem sezonu jest dobry zaś nowe tory mogłyby przypominać te z autentycznych wyścigów.
Na potrzeby gry można odwzorować GP Monaco, Circuit de Catalunya i najłatwiejszy tor Sakhir w Bahrajnie.
Tam świetnie jest obserwować zakręty 9 i 10. Kierowcy muszą bowiem zdecydować jak szybko wjechać w szybki lewy zakręt 9. Jeśli przedobrzą, mogą zepsuć wejście w kolejny ostry zakręt 10. Jeśli będą zbyt wolni, rywal może wcisnąć się od wewnętrznej.
Na potrzeby gry można odwzorować GP Monaco, Circuit de Catalunya i najłatwiejszy tor Sakhir w Bahrajnie.
Tam świetnie jest obserwować zakręty 9 i 10. Kierowcy muszą bowiem zdecydować jak szybko wjechać w szybki lewy zakręt 9. Jeśli przedobrzą, mogą zepsuć wejście w kolejny ostry zakręt 10. Jeśli będą zbyt wolni, rywal może wcisnąć się od wewnętrznej.
Please Zaloguj to join the conversation.
- M_Pablo
- Wylogowany
- Użytkownik
- Posty: 516
Re: Odp: 10 GP w sezonie
12 lata 4 miesiąc temukrzysztofm napisał: Pomysł z przedłużeniem sezonu jest dobry zaś nowe tory mogłyby przypominać te z autentycznych wyścigów.
Na potrzeby gry można odwzorować GP Monaco, Circuit de Catalunya i najłatwiejszy tor Sakhir w Bahrajnie.
Tam świetnie jest obserwować zakręty 9 i 10. Kierowcy muszą bowiem zdecydować jak szybko wjechać w szybki lewy zakręt 9. Jeśli przedobrzą, mogą zepsuć wejście w kolejny ostry zakręt 10. Jeśli będą zbyt wolni, rywal może wcisnąć się od wewnętrznej.
Najłatwiejszy tor? W takim razie sugeruję także starą konfigurację toru Hockenheim
Please Zaloguj to join the conversation.
- Eryk101
- Wylogowany
- Użytkownik
- Posty: 164
Czas generowania strony: 0.246 s.