Zapisywanie czasów wyścigu
- AoW
-
Autor
- Wylogowany
- Admin
-
- Posty: 1219
Zapisywanie czasów wyścigu
11 lata 10 miesiąc temu - 11 lata 10 miesiąc temu
Miło mi poinformować, że został dodany przycisk zapisujący wyniki wyścigu graczy, którzy mieli problem z internetem w trakcie wyścigu. Po zakończeniu wyścigu należy nacisnąć przycisk ZAPISZ WYŚCIG, który pojawi się na torze w górnej części pliku flashowego. Dziękuję za pomoc Rojkowi, który testował system.
Dzięki temu przyciskowi gracz może "odzyskać" stracone lapy, nawet jeśli nei zapisało 15 kółka!
Docelowo flash będzie pobierał informację, czy kółka zostały zapisane w bazie czy nie (jeśli tak, to pojawi się informacja o poprawnym zapisie kółek, jeśli nie, to pojawi się przycisk z zapisaniem kółek).
Jako, ze na razie system jest dosyć ubogi, sprawdzać można czy w systemie jest zapisany wyścig pod takim linkiem:
TWOJLINKPROFILU&sprawdz=1
np:http://www.maxf1.com/profil/aow&sprawdz=1 / www.maxf1.com/profil/Rojek&sprawdz=1
Zatem w praktyce powinno to wyglądać tak:
1. Jedziemy wyścig
2. NIE ZAMYKAMY OKNA Z INFORMACJĄ O ZAKOŃCZENIU WYŚCIGU
3. Wchodzimy na profil i patrzymy, czy sa zapisane kółka
4. Jeśli NIE, to klikamy w pliku wyścigowym (we flashu) przycisk ZAPISZ WYŚCIG
5. Odswiezamy profil i patrzymy czy sa zapisane kółka
6. Jesli tak, to zamykamy wyscig. Jesli nie to powtarzamy kroki 4 i 5.
PS) Acied - stawiasz browara
Dzięki temu przyciskowi gracz może "odzyskać" stracone lapy, nawet jeśli nei zapisało 15 kółka!
Docelowo flash będzie pobierał informację, czy kółka zostały zapisane w bazie czy nie (jeśli tak, to pojawi się informacja o poprawnym zapisie kółek, jeśli nie, to pojawi się przycisk z zapisaniem kółek).
Jako, ze na razie system jest dosyć ubogi, sprawdzać można czy w systemie jest zapisany wyścig pod takim linkiem:
TWOJLINKPROFILU&sprawdz=1
np:http://www.maxf1.com/profil/aow&sprawdz=1 / www.maxf1.com/profil/Rojek&sprawdz=1
Zatem w praktyce powinno to wyglądać tak:
1. Jedziemy wyścig
2. NIE ZAMYKAMY OKNA Z INFORMACJĄ O ZAKOŃCZENIU WYŚCIGU
3. Wchodzimy na profil i patrzymy, czy sa zapisane kółka
4. Jeśli NIE, to klikamy w pliku wyścigowym (we flashu) przycisk ZAPISZ WYŚCIG
5. Odswiezamy profil i patrzymy czy sa zapisane kółka
6. Jesli tak, to zamykamy wyscig. Jesli nie to powtarzamy kroki 4 i 5.
PS) Acied - stawiasz browara

Ostatnia11 lata 10 miesiąc temu edycja: AoW od.
Please Zaloguj to join the conversation.
- MarcinWejda
-
- Wylogowany
- Użytkownik
-
- Posty: 192
- Xavi
-
- Wylogowany
- Użytkownik
-
- Posty: 321
- Darowin
-
- Wylogowany
- Zablokowany
-
- Posty: 1297
Re: Odp: Zapisywanie czasów wyścigu
11 lata 10 miesiąc temu - 11 lata 10 miesiąc temu
Świetna Robota
AoW MASZ DUZEGO PLUSA NO TO TRZA TO POLAĆ DO KIELISZKÓW
Rojek you too GJ.


Ostatnia11 lata 10 miesiąc temu edycja: Darowin od.
The following user(s) said Thank You: Rojek
Please Zaloguj to join the conversation.
- AcIeDneT
-
- Wylogowany
- Zablokowany
-
- Posty: 174
- AoW
-
Autor
- Wylogowany
- Admin
-
- Posty: 1219
Re: Odp: Zapisywanie czasów wyścigu
11 lata 3 miesiąc temu
Miło mi poinformować, że skrypt od zapisywania wyścigu został zmodyfikowany.
Będzie to wyglądało tak, że po skończeniu wyścigu system automatycznie sprawdzi, czy wszystkie kółka zostały zapisane czy nie. Jeśli wszystkie kółka będą w bazie, to pojawi się informacja, ze wyścig został zapisany. Jeśli zaś były jakieś problemy z utratą kółek, to system sam wyłapie to i poinformuje gracza, że były problemy z zapisaniem wyścigu.
Dodatkowo w takim przypadku będa dostępne 2 przyciski: "Zapisz wyscig" oraz "Sprawdz czy zapisano wyścig".
Reasumując, NIE ZAMYKAMY OKNA WYŚCIGU DO MOMENTU OTRZYMANIA INFORMACJI O POPRAWNYM ZAPISIE WYŚCIGU!
Licze, ze ta zmiana w 100% wyeliminuje problem z utraconymi kółkami podczas wyścigu!
Będzie to wyglądało tak, że po skończeniu wyścigu system automatycznie sprawdzi, czy wszystkie kółka zostały zapisane czy nie. Jeśli wszystkie kółka będą w bazie, to pojawi się informacja, ze wyścig został zapisany. Jeśli zaś były jakieś problemy z utratą kółek, to system sam wyłapie to i poinformuje gracza, że były problemy z zapisaniem wyścigu.
Dodatkowo w takim przypadku będa dostępne 2 przyciski: "Zapisz wyscig" oraz "Sprawdz czy zapisano wyścig".
Reasumując, NIE ZAMYKAMY OKNA WYŚCIGU DO MOMENTU OTRZYMANIA INFORMACJI O POPRAWNYM ZAPISIE WYŚCIGU!
Licze, ze ta zmiana w 100% wyeliminuje problem z utraconymi kółkami podczas wyścigu!
Please Zaloguj to join the conversation.
Czas generowania strony: 0.562 s.